DOOR-System-1200x1200px-ikony-www-proces-serwis-B

Mobilny serwis DOORsystem

zawsze frontem do Klienta

W DOORsystem stawiamy na partnerstwo, które nie wygasa w czasie. Dlatego mobilny serwis to jedna z mocniejszych stron naszej firmy. Usługa ta jest niezwykle przejrzysta – zarówno pod względem zgłoszenia, weryfikacji czy finalnie – naprawy. Poza tym za naszym serwisem stoi człowiek – Marcin Milczarski, który do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Dzięki temu reklamacje nie są niczym nieprzyjemnym. Są miłym zaskoczeniem, bo nie kosztują Cię Partnerze ani krzty stresu.

Jak działa mobilny serwis?

Zgłoszenia reklamacyjne są przyjmowane w postaci maila, na którego, w ciągu 14 dni, odpowiada nasz serwisant w celu omówienia reklamacji. Jeśli przyczyna reklamacji okazuje się prosta – wadliwy element wysyłamy kurierem (np. wkładka / klamka / zamek). Jeśli natomiast reklamacja jest nieco bardziej skomplikowana – na miejsce wysyłamy serwisanta (lub dwóch serwisantów, jeśli sytuacja tego wymaga). W tym przypadku umawiany jest telefonicznie termin wyjazdu w celu dokonania oględzin czy ewentualnej naprawy.

Co podlega serwisowi?

Serwisujemy nie tylko drzwi własnej produkcji BLAS, ale również produkty, które dystrybuujemy, a więc drzwi marki  ERKADO, PADILLA czy DELTA. Zajmujemy się również sprawami pogwarancyjnymi i niezasadnymi, jednak z zachowaniem zdrowego rozsądku. Staramy się zawsze przybierać postawę frontem do klienta.

Poznaj naszego serwisanta

W całym procesie serwisowania pomaga specjalnie przystosowany do tego samochód wyposażony w profesjonalny sprzęt. Za jego sterami z kolei znajduje się Marcin Milczarski, który w zespole DOORsystem działa już 8 lat. Szkolony pod skrzydłami DOORsystemu nabył niebywałego doświadczenia, którym z chęcią dzieli się z innymi. Nie tylko podczas wizyt w salonach sprzedaży, ale i na łamach firmowego bloga.

Marcin Milczarski