Producent drzwi we współpracy z APS.

Kategoria: Blog, Dodane przez: Przemyslaw Mucha, 5 grudnia, 2023

Producent drzwi zewnętrznych we współpracy z autoryzowanym punktem sprzedaży. Poznaj zalety.

Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych oraz ich klientów świetnym rozwiązaniem będzie współpraca w relacji producent drzwi – dystrybutor autoryzowany – punkt sprzedaży (APS). Ta powinna opierać się na wieloletnim doświadczeniu dystrybutora, jego doradztwu oraz  wsparciu nie tylko sprzedażowym, ale też i po zakupie produktu. Mało tego każdy producent drzwi chciałby, by jego produkty były rozpoznawalne i cieszyły się dużą popularnością pod względem m.in. jakości, przystępnej ceny, gwarancji czy terminu realizacji. Dużą rolę odgrywa tutaj właśnie autoryzowany punkt sprzedaży wspierany marketingowym i fachowym mentoringiem. Jak to wygląda? Jakie są zalety współpracy z APSami? W tym wpisie dowiesz się wszystkiego.

 

Autoryzowany salon sprzedaży — wiele czynników współpracy

Wspólne działania podejmowane w ramach partnerstwa biznesowego pokazują, że na te relacje składa się wiele aspektów. To nie tylko decyzja zakupowa klienta, ale także szeroka fachowa wiedza, wieloletnie doświadczenie w branży stolarki drzwiowej, szybki termin realizacji, bogata oferta, produkty dostępne od ręki, ciągłe udogodnienia, proces zamówienia i dostawy, stały kontakt, ale też obsługa posprzedażowa. 

 

DOORsystem – dystrybutor godny zaufania

Milejowice to centrum naszego dowodzenia. Tutaj mamy swoją siedzibę i właśnie w tym miejscu bije nasze fachowe DOORowe serce, którym dzielimy się z naszymi partnerami biznesowymi. Niejeden autoryzowany punkt sprzedaży, współpracujący z nami mógłby powiedzieć co nieco na ten temat. My przedstawimy, jak to wygląda z naszej strony.

Autoryzowane punkty sprzedaży to miejsca, w których Twój Klient Partnerze otrzyma wszystko to, co potrzebne mu do użytkowania drzwi. Co to takiego? Twoja wiedza oparta na wieloletnim doświadczeniu DOORsystem w pracy z klientami, wielu znajomościach w branży i działaniu z renomowanymi producentami drzwi. Ta budowana latami wiarygodność sprawia, że jesteśmy jednym z liderów na rynku stolarki drzwiowej. Chcąc wyjść naprzeciw wielu potrzebom i wymaganiom Twoich klientów, warto zaufać stabilnemu i konkretnemu dystrybutorowi. Z naszej strony APSy mogą liczyć na wsparcie w wielu obszarach działania — nie tylko kupna, ale też marketingu, czy serwisu.

W porównaniu do innych miejsc sprzedaży, autoryzowane punkty sprzedaży gwarantują pewność co do jakości oferowanych produktów oraz obsługę na najwyższym poziomie. Dowodem tego mogą być nasi Klienci a także opinii w naszej wizytówce Google.

 

Jakość i cena — wyznaczniki dobrej sprzedaży autoryzowanego punktu sprzedaży

Jedną z głównych zalet autoryzowanych punktów sprzedaży drzwi zewnętrznych jest gwarancja jakości. Produkty oferowane przez APSy spełniają konkretne standardy jakości, a przy tym są różnorodne i wyselekcjonowane. W DOORsystem oferujemy produkty renomowanych marek takich jak: ERKADO, DERPAL, DELTA, PADILLA oraz marki własnej BLAS. Klient może wybrać drzwi zewnętrzne, zewnętrzne wewnątrzlokalowe, wewnętrzne, czy specjalistyczne (techniczne). Różnorodność to także szeroki wybór stylów, wzorów, kolorów, a nawet materiałów wypełnienia, które najlepiej odpowiadają indywidualnym preferencjom i potrzebom klienta.

Każdy z producentów, z jakim współpracujemy, posiada w swej ofercie różnego rodzaju produkty: antywłamaniowe, o dobrej akustyce, a także optymalnym współczynniku przenikalności termicznej, dającej możliwość dofinansowania w rządowym programie „Czyste powietrze”. Dzięki temu, klienci mogą mieć pewność, że zakupione drzwi będą solidne, trwałe i bezpieczne.

Bez względu na to, czy klientowi zależy na drzwiach z drewna, z aluminium, stali czy innych, autoryzowany punkt sprzedaży zapewnia bogatą ofertę i pomoc w dokonaniu właściwego wyboru.

Nie ma wątpliwości, że w parze z jakością idzie także cena, która obecnie ma bardzo duże znaczenie. Klienci przywiązują do niej bardzo dużą wagę. To od niej zależy, czy podejmą decyzję i kupią najlepsze drzwi wejściowe lub wewnętrzne do swojego domu, czy kupią to, na co ich będzie akurat stać. Jako doradcy Klienta dzielimy się z APSami cennymi wskazówkami. Dotyczą one doradztwa i doboru drzwi nie tylko mające dobrą jakość wykonania, ale także dobrą, przystępną cenę. Dzięki temu możesz dzielić się ze swoimi Klientami wiedzą o wysokiej jakości produktach.

 

Personalizacja zamówienia

Skoro jesteśmy przy wysokiej jakości produktach dostępnych w wielu wariantach, nie należy zapominać o ich personalizacji. Dostosowanie do potrzeb klienta to nasza specjalność. Na życzenie kupującego przygotujemy spersonalizowaną wersję wybranego modelu. Ty możesz ze swoim klientem doprecyzować szerokość, wysokość, grubość czy kolor drzwi. Te parametry techniczne mogą być inne niż w standardzie, dlatego możemy zaproponować niejedną opcję uzależnioną od wymagań wnętrza Twojego klienta. Opcje standardowe, jak i warianty do wyboru możesz pokazać swojemu Klientowi w katalogach, które dostępne są na naszej stronie www, jak i stacjonarnie w punkcie sprzedaży drzwi. Ich przejrzystość, minimalizm, szczegółowe grafiki czy aktualności pozwolą wybrać wspólnie z Klientem odpowiedni produkt.

 

Producent drzwi — gwarancja w APS

Innym ważnym atutem autoryzowanych punktów sprzedaży jest możliwość skorzystania z oficjalnej gwarancji producenta drzwi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z zakupionymi drzwiami klienci mogą skorzystać z gwarancji producenta, która obejmuje naprawę lub wymianę produktu. Ważne jest jednak, aby zakup został dokonany w jednym z naszych autoryzowanych punktów sprzedaży, ponieważ tylko wtedy Twój Klient będzie miał możliwość skorzystania z pełnych korzyści gwarancji.

 

Obsługa klienta

Kolejną zaletą autoryzowanych punktów sprzedaży jest profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciele handlowi DOORsystem są ekspertami w zakresie produktów, materiałów i technologii związanych z drzwiami zewnętrznymi. W naszym teamie mamy solidnych przedstawicieli. Każdy odpowiada za dany obszar kraju. Chcąc więc wybrać odpowiedni APS według Twojej lokalizacji, zerknij na naszą stronę i wybierz odpowiedniego fachowca DOORsystem. To osoby, które wspierają swoim doświadczeniem i wskazówkami opartymi na długoletniej pracy z wieloma znanymi i cenionymi na rynku markami stolarki drzwiowej. To eksperci, którzy wspierając autoryzowany punkt sprzedaży, pomagają Ci, byś wsparł swojego klienta w dokonaniu wyboru odpowiednich drzwi, miał z nim stały kontakt i w razie potrzeby zlecił serwis lub naprawę. Dzięki temu masz pewność, że potrzeby Twoich klientów zostaną odpowiednio zrozumiane i spełnione.

 

APS – bezcenny czas

W DOORsystem stawiamy na szybki czas realizacji i jej jakość. Dla nas czas to nie tylko pieniądz, ale też i coś bezcennego, którego nie należy trwonić, tym bardziej w odniesieniu do klientów ostatecznych. Chcemy, by każdy Klient mógł korzystać z wysokiej jakości produktów renomowanych producentów i cieszył się z ich użytkowania najszybciej ja to tylko możliwe. 

Dlatego działamy szybko, efektywnie i konkretnie. Pozwala nam na to własny park maszynowy i flota samochodów dostawczych. Liczy się dla nas skuteczna logistyka. Pozwala ona na obieranie wcześniej ustalonych kierunków dostaw, uzależnionych od indywidualnych potrzeb Twoich klientów.  Dzięki temu nie musisz się martwić o to, czy zamówienie będzie gotowe na czas. Ty zlecasz to nam, a my zajmujemy się pozostałymi działaniami.

Nasze partnerstwo, które tworzymy z naszymi autoryzowanymi punktami sprzedaży, pozwala wypracować relacje na długi czas. Wpisują się w to: fachowe wsparcie, produkty wysokiej jakości oraz termin realizacji zamówień. To trzy ważne filary naszej współpracy. 

 

APS i obsługa posprzedażowa 

Obsługa posprzedażowa odgrywa niezwykle istotną rolę w relacji APS – dystrybutor – producent drzwi. Po zakupie produktu klienci oczekują wsparcia i profesjonalnej obsługi ze strony sprzedawcy, aby w pełni korzystać z zakupionego produktu. Jesteśmy świadomi tego faktu, dlatego zapewniamy wysokiej jakości obsługę posprzedażową. Na czym ona dokładnie polega?

W jej skład wchodzą takie elementy jak: dostawa bezpośrednio do klienta, montaż zamówionych drzwi, udzielanie przez naszych doświadczonych fachowców porad technicznych, także dotyczących konserwacji i użytkowania drzwi, oraz naprawy i serwisowania drzwi w przypadku awarii lub uszkodzeń.

Jako doświadczony dystrybutor w branży dbamy o szybki czas realizacji zamówienia Twojego klienta, gwarantując tym samym wysoką jakość montażu drzwi.

Montaż powinien być przeprowadzony przez doświadczonych i wyszkolonych specjalistów, którzy potrafią zadbać o każdy detal. Dzięki temu Twoi klienci będą mieć pewność, że ich drzwi zostały zamontowane w sposób bezpieczny i solidny.

Jesteśmy po to, by wesprzeć Cię na każdym etapie współpracy, dlatego jeśli Twój Klient poczuje się niepewnie w osadzeniu i montażu swoich drzwi do domu, nie musisz się niczym martwić. Nasi fachowcy, mający ręce pełne doświadczenia i głowy z mnóstwem eksperckich wskazówek w tym pomogą. Nie tylko wskażą najlepsze rozwiązania, ale też i przyjadą do klienta, by mu w tym pomóc. Co to oznacza? Profesjonalnie osadzą drzwi, podpowiedzą, jak zoptymalizować ich  funkcjonalność, by służyły przez lata, jak je pielęgnować i konserwować, żeby nie dosięgnął je ząb czasu.

 

Serwis i reklamacje

Temat reklamacji i serwisu to często zagadnienie, które omija się szerokim łukiem. My pytamy: ale po co, skoro każdy nasz Partner ma wsparcie DOORsystem na każdym etapie współpracy? Nie musi być to wcale temat skomplikowany i okupiony niepotrzebnym stresem. My stawiamy na konkretną i jasną komunikację. To ona pozwala sprawnie przejść poszczególne kroki w zamówieniu serwisu czy załatwieniu reklamacji. 

Jak działamy w zakresie reklamacji? Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej, na którą nasz serwisant odpowiada w ciągu 14 dni. W tym mailu zwrotnym omawia to, jak wygląda krok po kroku reklamacja, byś mógł spokojnie podejść do tego tematu. Jeśli przyczyną reklamacji jest wadliwy element (np. wkładka, klamka, czy zamek), wysyłamy go kurierem. Kiedy jednak jest bardziej skomplikowana, wysyłamy serwisanta (lub dwóch, jeśli sytuacja tego wymaga). Serwisanci wyposażeni w odpowiedni sprzęt, serwisują drzwi lub ich elementy na miejscu u Klienta.

Co natomiast podlega serwisowi? Serwisujemy nie tylko drzwi naszej marki BLAS, ale też wspomnianych wcześniej marek jak DERPAL, ERKADO, PADILLA czy DELTA, których produkty mamy w swojej ofercie. Zajmujemy się również pogwarancyjnymi potrzebami Twoich Klientów, analizując dokładnie każdy mail. 

Jak już wspomnieliśmy wyżej, autoryzowany punkt sprzedaży często oferuje nie tylko podstawowe usługi, jak zakup, ale także usługi dodatkowe, takie jak szybka dostawa, fachowy montaż, dokładny serwis. To oznacza, że klient nie musi martwić się o organizację transportu czy znalezienie odpowiednich specjalistów do zamontowania drzwi. Autoryzowany punkt sprzedaży współpracujący z DOORsystem zajmuje się tymi wszystkimi aspektami, zapewniając kompleksową obsługę zarówno partnerowi biznesowemu, jak i jego klientowi – od momentu zakupu po finalny montaż. Aby dowiedzieć się więcej o współpracy, skontaktuj się z jednym z naszych przedstawicieli.

Producent drzwi

Producent drzwi

Udostępnij wpis: